Overval tankstation Terneuzen

Toegevoegd: 05-05-2012, 16.18 uur - Update: 05-05-2012, 23.43 uur
TERNEUZEN - In Terneuzen is tankstation PicoBello aan de Bellamystraat overvallen. Dat meldt de politie.

Drie mannen liepen 's middags omstreeks 15.30 uur de zaak binnen en bedreigde de pompbediende met een wapen. Zij eisten geld. Nadat aan hun wens werd voldaan, verdwenen de mannen spoorslags richting het nabijgelegen sportveld. Tot op dit moment ontbreekt nog ieder spoor van de overvallers. Op het moment van de overval waren enkele klanten in de zaak getuige van de overval. Zij hebben aan de recherche het volgende signalement opgegeven:

Dader 1:
- Lengte: ongeveer 1.80 - 1.90 m lang -
  Leeftijd: ongeveer 20 jaar
- Uiterlijk: donkere huidskleur en donkere ogen
- Kleding: zwart glimmende bomberjack met capuchon en donkere sjaal met daaronder een donkerblauwe spijkerbroek
- Nederlands sprekend zonder accent

Dader 2:
- Lengte: ongeveer 1.75 cm
- Leeftijd: ongeveer 20 jaar
- Uiterlijk: donkere huidskleur
- Kleding: donkere bomberjack met capuchon

Dader 3:
- Leefijd: ongeveer 20 jaar
- Uiterlijk: donkere huidskleur
- Kleding: donkere bomerjack met capuchon

De recherche is direct na de overval met een sporenonderzoek begonnen en heeft aangiftes opgenomen van de medewerkers van het tankstation en van klanten die daadwerkelijk met het wapen zijn bedreigd. Ook is er een buurtonderzoek gehouden en zijn er getuigen gehoord. Getuigen wordt verzocht te bellen naar 0900-8844.

Piet (6-5-2012 om 08:40)
Men zou beter direct de beelden van de beveiligingscamera;s vrijgeven ipv dit signalement, want er voldoen een hoop mensen hieraan. Het is een signalement wat men vaak hoort bij deze misdaden.Dan maar geen privacy voor de daders, want dat recht hebben ze mooi verspeeld!! Het zal je maar gebeuren..
IKKUH (6-5-2012 om 00:04)
Die daders beseffen echt niet wat ze mensen aandoen, anders zouden ze zoiets laags nooit doen. als het hun familie was zouden ze wel anders piepen, lowlifes!!!!
Jarayl (5-5-2012 om 22:19)
Misschien idee om die 'noordafrikaanse' type's met de noorderzon te laten vertrekken ? Zou die juwelier ook nog leven..Geen coffeeshop meer dus dan maar overvallen ?? Bah Bah ik schaam mij voor mijn achtergrond !!!!
Ongeloofelijk (5-5-2012 om 20:15)
Ongeloofelijk, deze mensen aan die pomp zijn nu al zo vaak overvallen. je zou bijna zeggen....ik sluit de zaak. maar ja, dan ga je toegeven aan dit stelletje gespuis !
Vandaagindebuurtgeweest (5-5-2012 om 20:04)
Hopelijk gaat het met de medewerker en mogelijke klanten goed want dit moet echt hartstikke rot zijn om mee te maken.
Pffff (5-5-2012 om 20:04)
belachelijk laffe kerels!