1 file van totaal 3 km

Overval tankstation Terneuzen

Toegevoegd: 05-05-2012, 16.18 uur - Update: 05-05-2012, 23.43 uur
TERNEUZEN - In Terneuzen is tankstation PicoBello aan de Bellamystraat overvallen. Dat meldt de politie.

Drie mannen liepen 's middags omstreeks 15.30 uur de zaak binnen en bedreigde de pompbediende met een wapen. Zij eisten geld. Nadat aan hun wens werd voldaan, verdwenen de mannen spoorslags richting het nabijgelegen sportveld. Tot op dit moment ontbreekt nog ieder spoor van de overvallers. Op het moment van de overval waren enkele klanten in de zaak getuige van de overval. Zij hebben aan de recherche het volgende signalement opgegeven:

Dader 1:
- Lengte: ongeveer 1.80 - 1.90 m lang -
  Leeftijd: ongeveer 20 jaar
- Uiterlijk: donkere huidskleur en donkere ogen
- Kleding: zwart glimmende bomberjack met capuchon en donkere sjaal met daaronder een donkerblauwe spijkerbroek
- Nederlands sprekend zonder accent

Dader 2:
- Lengte: ongeveer 1.75 cm
- Leeftijd: ongeveer 20 jaar
- Uiterlijk: donkere huidskleur
- Kleding: donkere bomberjack met capuchon

Dader 3:
- Leefijd: ongeveer 20 jaar
- Uiterlijk: donkere huidskleur
- Kleding: donkere bomerjack met capuchon

De recherche is direct na de overval met een sporenonderzoek begonnen en heeft aangiftes opgenomen van de medewerkers van het tankstation en van klanten die daadwerkelijk met het wapen zijn bedreigd. Ook is er een buurtonderzoek gehouden en zijn er getuigen gehoord. Getuigen wordt verzocht te bellen naar 0900-8844.

Merrel (5-5-2012 om 19:23)
Hoe duurder alles wordt hoe meer overvallen ik lig er niet wakker van
Pjotr (5-5-2012 om 19:12)
Hebben die mensen nou echt niets beters te doen dan werkende mensen aan een trauma te helpen...stop ze maar in het gevang in eigen land ..lijkt me goed plan.
Peter (5-5-2012 om 18:27)
Wat is er toch aan de hand in Nederland. Een tien tal jaren geleden was het nog rustig in Terneuzen. Nu af en toe schiet en steekpartijen, moorden. Ik weet waar ik op moet stemmen.
Iemand (5-5-2012 om 17:47)
Pff is het weer zover.. Onze lichtgetinte vrienden zijn weer op dreef hoor bah bah.. Sterkte voor het personeel
Rien (5-5-2012 om 16:50)
Als ze ze pakken, gelijk het land uitschoppen.