Echtpaar zwaargewond bij ongeval

Toegevoegd: 05-05-2012, 19.10 uur - Update: 06-05-2012, 19.16 uur
Foto 1 van 8

Chauffeur (8-5-2012 om 07:57)
Cindy (7-5-2012 om 21:44)
Als eerste heel veel sterkte voor alle betrokken en zeker ook voor me collega ! Zeer aardige en nette man die een gewone normale rijstijl heeft Al die beschuldigende vingers hier bah gewoon trek alles en iedereen maar over 1 kam Hoop dat alles goed mag komen met het echtpaar en me collega
Zoon van taxi chaffeuse (7-5-2012 om 17:56)
Mensen luister goed jullie oordelen maar, maar de echte oorzaak hoeven jullie niet te weten, mn moeder zit ook op de taxi en die uitspraken van ongemanierde wegmisbruikers verwijder t snel want niet iedereen is onwillend en misbruikt de weg! En bedenk goed dat iemand dit niet zo expres heeft gedan
Naomi (7-5-2012 om 09:32)
Sorry hoor ,maar ik vind dat je niet zo over een taxichauffeur moet praten als je de oorzaak er niet eens van weet van het ongeluk , ik ken genoeg taxichauffeuren die normaal rijden , dan zullen juilie het zeker over de slechten hebbben . jammer hoor . veel sterkte voor het echtpaar!!!
Hannie (7-5-2012 om 06:15)
Sorry hoor maar zijn jullie wel lekker? Dit had een ieder kunnen gebeuren maar nee hoor, de mensen hebben ooit eens een taxi chauffeur asociaal zien rijden en staan nu dus lekker klaar met hun voor oordelen! Dat is pas asociaal!, veel sterke voor het echtpaar en de chauffeur!
Getuige (7-5-2012 om 01:30)
De taxichauffeur -man van 68 jaar- was onwel geworden en daardoor de macht over het stuur kwijtgeraakt, dit staat niet in bovenstaand stuk vermeld. beste reageerders/betweters die er niet bijgeweest zijn, denk eerst na eer u reageert. veel sterkte voor slachtoffers, zeker ook voor de taxi chauffeur!