Jeugdbrandweer Vlissingen wordt tweede

Toegevoegd: 13-05-2012, 13.30 uur
De jeugdbrandweer van Vlissingen behaalde de tweede plaats.
© Foto: Jeugdbrandweer Vlissingen
VLISSINGEN - De jeugdbrandweer van Vlissingen heeft zaterdag een prima resultaat behaald bij de kwalificatiewedstrijden in Honselersdijk.

Zaterdag moesten in totaal 22 ploegen uit heel Nederland een gesimuleerde brand bestrijden bij Flora Holland. Het wedstrijdscenario was uitgezet door de brandweer Haaglanden.

De beide Vlissingse aspirantenploegen, onder leiding van de bevelvoerders Anniko Janssen en Colin Paulusse, behaalden de tweede plaats. Hierdoor plaatsten zij zich in zowel de klasse hoge, als de klasse lage druk met beide ploegen voor de halve finale.

Scherpenzeel eindigde met 2 ploegen op de eerste plaats.