Motorrijder gewond in Rilland

Toegevoegd: 23-05-2012, 16.22 uur
RILLAND - Bij een verkeersongeluk in Rilland is vanmiddag een motorrijder gewond geraakt.

Volgens de politie kwam de motorrijder even voor vier uur ten val op de Zimmermanweg. Het slachtoffer klaagde over pijn aan zijn been en moest door een ambulanceteam worden behandeld.

De oorzaak van het ongeluk is onbekend.

QuasiMoto (24-5-2012 om 22:44)
Het probleem is dat de meeste berijders van een motor normaal gesproken in een auto zitten en zich op de motor net zo onaangepast gedragen als anders zonder zich te realiseren dat zij het bokje zijn wanneer het fout gaat. Ben zelf motorrijder en zie met dit mooie weer de gekste stunts....
Mich (24-5-2012 om 19:29)
@truus, Je weet natuurlijk niet of deze ook asociaal is, misschien wel een hele goede motorrijder. Ik ben het met marco eens. Het had ook slechter kunnen aflopen hij heeft het gelukkig overleefd. Fijn voor zijn familie en vrienden.
Truus (24-5-2012 om 12:26)
Soms lijkt het erop dat ze zich niet beseffen hoe kwetsbaar en asociaal ze zijn. Vanochtend in Goes, een motorrijder sorteert voor op afslag naar links en daarna zet hij zijn motor pontificaal op de helft voor rechtdoor, nog voor de streep. Omdat ie gewoon te bedonderd is om te wachten.
Fietser (24-5-2012 om 12:02)
Deze motorrijder is niet op een ander gebotst. Misschien was het wel glad op de weg, of heeft ie een bocht iets te snel genomen.
Marco (23-5-2012 om 22:47)
ik ben enorm blij dat deze het wel overleeft heeft
Marjoke (23-5-2012 om 18:07)
Das de tweede in twee dagen, gelukkig deze keer geen dodelijke afloop.