8 nieuwe vrijwilligers brandweer Hulst

Toegevoegd: 25-05-2012, 16.14 uur
Door: Meryem Mouha

HULST - De brandweer Hulst heeft versterking gekregen van acht nieuwe vrijwilligers.

Op 4 september 2011 hield de brandweer Hulst een wervingsdag voor vrijwilligers op de Grote Markt in Hulst. Het hele brandweerkorps deed mee aan de demonstraties en al het brandweermateriaal werd ingezet. Aan het einde van de dag kon de brandweer 33 belangstellenden noteren.

Van deze 33 belangstellenden zijn uiteindelijk 8 personen (7 mannen en 1 vrouw) toegetreden tot het korps. Deze vrijwilligers zijn onlangs gestart. De vrijwilligers worden verdeeld over de posten Kloosterzande, Vogelwaarde en Hulst.

Bram (25-5-2012 om 23:51)
Respect voor deze nieuwe vrijwilligers. Ik geef het je te doen, je eigen leven op het spel te zetten voor anderen. Knap hoor en getuigd van een sterk karakter.
Instr. Vrz (25-5-2012 om 22:49)
Proficiat Jan, .... We zullen ze goed opleiden
Eddy (25-5-2012 om 17:12)
Kijk, dat is nu eens goed nieuws, er zijn dus nog mensen die zich bekommeren om andermans veiligheid, Hulde aan deze nieuwkomers!