Middelburger overleden na bedrijfsongeval Nieuwdorp

Toegevoegd: 03-11-2004, 19.01 uur
Door: Roland de Jong [Redactie HVZeeland.nl]

NIEUWDORP - De 54-jarige Middelburger die maandag bij een bedrijfsongeval aan de Belgiëweg Oost in Nieuwdorp zwaargewond raakte is maandagavond aan zijn verwondingen overleden.

Dat heeft de politie vandaag bekend gemaakt. Door nog onbekende oorzaak kwam de man rond tien over half elf 's ochtends bekneld te zitten tussen enkele pijpen. De man moest door de brandweer uit zijn benarde positie bevrijd worden. Hij werd behandeld door personeel van de traumahelikopter uit Rotterdam.

Na de behandeling werd de man met spoed overgebracht naar het ziekenhuis. Tijdens deze rit raakte de ambulance echter betrokken bij een aanrijding. De patiënt moest toen met spoed worden overgeladen in een andere ambulance.

Vanaf het ziekenhuis in Vlissingen werd de man later per traumahelikopter overgebracht naar een ziekenhuis in Rotterdam. Daar overleed de man maandagavond aan de verwondingen die hij had opgelopen bij het bedrijfsongeval.