Fietser zwaargewond Sas van Gent

Toegevoegd: 27-06-2012, 16.32 uur - Update: 28-06-2012, 19.53 uur
SAS VAN GENT - Bij een verkeersongeluk in Sas van Gent is woensdagmiddag een fietser zwaargewond geraakt.

De 78-jarige fietser uit Terneuzen kwam vermoedelijk in botsing met een landbouwvoertuig dat een giertank transporteerde. Het ongeluk gebeurde rond 14.30 uur op de Seydlitzweg. Het ongeluk werd aanvankelijk gemeld als zijnde op de Maatsweg en later op de Vogelschordijk maar die locaties bleken dus niet juist.

Er werden twee ambulances en een traumahelikopter opgeroepen. Nadat het slachtoffer was gestabiliseerd werd deze per helikopter overgebracht naar het ziekenhuis in Rotterdam. Over de aard van het letsel van de fietser is nog niets bekend.

De politie heeft ter plekke onderzoek gedaan. Vanwege het ongeluk was de Seydlitzweg enige tijd afgesloten. De bestuurder van de tractor is verhoord, maar niet aangehouden.

Zeeuwse (28-6-2012 om 10:33)
Sterkte aan defamilie van deze man ik hoor net dat de man overleden is
Bert (28-6-2012 om 07:14)
Achterop de mestwagen staat een bordje met 18 km per uur maximaal, is het dan nodig om een electrische fiets in te halen
Harlie (28-6-2012 om 00:11)
Het politieonderzoek lijkt volledig overbodig want aan de reacties te lezen weet men al precies wat er is gebeurt en wie zijn schuld het is . Denk eens na voor je reageert. Sterkte aan alle betrokkenen
Bekende (27-6-2012 om 23:32)
Waarom zo bot reageren, terwijl nog onderzocht wordt hoe het gebeurd is, deze jongen is hier mee opgegroeid, en weet hoe je zoiets besturen moet, dus wacht even met oordelen tot je meer weet. Ook voor hem en zn familie is dit geen pretje...
Carlo (27-6-2012 om 23:18)
Wie denkt dat er iets geleerd is vandaag moet ik teleur stellen, ik kom ze iedere dag tegen met veel te brede wagens en veel te hoge snelheid, de polder is van de boeren, inhouden voor een ander waarom? Je hebt hier niets te zoeken,toch?
E Tollenaar (27-6-2012 om 23:02)
Hee hallo! Denk even aan die jonge boer die de schrik van zn leven kreeg. Deze boer staat bekend als iemand die heel goed rijdt. Oordeel niet te snel, er is nog erg weinig bekend over de oorzaak. Btw: waar moeten trekkers anders rijden als dat ook niet over polderwegen mag?? Het is hun werk!