Zwaargewonde fietser overleden

Toegevoegd: 28-06-2012, 12.46 uur

SAS VAN GENT - De 78-jarige fietser die woensdagmiddag op de Seydlitzweg tussen Sas van Gent en Hoek zwaargewond raakte bij een aanrijding met een tractor is woensdagavond overleden. Dat meldt de politie.

De 78-jarige fietser uit Terneuzen kwam vermoedelijk in botsing met het landbouwvoertuig. Het ongeluk gebeurde rond 14.30 uur. Nadat het slachtoffer was gestabiliseerd werd deze per helikopter overgebracht naar het ziekenhuis in Rotterdam.

De politie heeft ter plekke onderzoek gedaan. Vanwege het ongeluk was de Seydlitzweg enige tijd afgesloten. De bestuurder van de tractor is verhoord, maar niet aangehouden. Het slachtoffer is 's avonds laat in het ziekenhuis in Rotterdam aan zijn verwondingen overleden.

Zie ook:
- Fietser zwaargewond in Sas van Gent

VdVonck (28-6-2012 om 20:49)
Veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden en betrokkenen..