Slachtoffer ongeval Kuitaart overleden

Toegevoegd: 13-07-2012, 11.42 uur
Door: Manfred Berrevoets
KUITAART - De 82-jarige man die gisteren betrokken was bij een ernstig ongeval in Kuitaart is overleden. Dit heeft de politie bevestigd.

De man, afkomstig uit de gemeente Hulst, kwam donderdagmiddag rond 17.35 uur in botsing met een vrachtwagen toen hij de kruising van de Hulsterweg overstak. De vrachtwagen kon de man niet meer ontwijken waardoor een botsing ontstond.

De man is ter plaatse behandeld door het personeel van een ambulance en de traumahelikopter en vervolgens overgebracht naar het ziekenhuis in Gent. Hier is hij vannacht overleden.

Zie ook:
- 12/07/2012: Fietser zwaargewond bij Kuitaart

Hulst (13-7-2012 om 19:42)
Misschien toch maar eens nadenken over een soort van rijlessen en een certificaat voor de electrische fiets. De laatste tijd zijn er te veel ouderen te betreuren in het verkeer, wellicht dat een stukje instructie dit een halt kan toeroepen. Fietshelm verplicht bij electrische fiets etc etc ?????
WillIam (13-7-2012 om 19:08)
Sterkte aan de nabestaanden!!!!!