Bus uitgebrand in Scherpenisse

Toegevoegd: 25-07-2012, 19.46 uur

Foto 8 van 16

Foto's





Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750
Jan de Jong (26-7-2012 om 18:28)
En, hoe zou dit zijn afgelopen als de bus niet reed op diesel,met de tank onder de vloer,maar als de bus die op gas had gereden?.Hier zit de gasvoorraad op het dak,in een vrij lichte constructie op een kwetsbare plek...........
Daan (26-7-2012 om 13:08)
Zo te zien is er lekkende brandstof geweest of kortsluiting in het motor ruimte. En diesel zou eigenlijk niet uit z'n eigen in de fik kunnen vliegen, omdat bij een dieselmotor de diesel ontbrandt door de compressie temperatuur.
Cees van den Bulck (26-7-2012 om 11:39)
De uitgebrande bus stond vanmorgen (donderdag 26 juli) prominent opgesteld bij de bussenremise van Connexion op Arnestein, Middelburg.
Busruud (26-7-2012 om 02:19)
Gewoon pech hebben voor deze sjoof, gelukkig geen gewonden of erger, oorzaak kan van alles zijn. Er rijden zo`n 120 lijndienst bussen per dag door de provincie, dus kan er altijd wel iets gebeuren.
Pb (26-7-2012 om 01:34)
Te vaak stoppen/optrekken heeft niets te maken dat er een bus in brand vliegt of te warm word het kan gewoon gebeuren dat er een in brand vliegt die bussen rijden van 05:00 tot soms wel 00:30 aan een stuk ze zijn er voor gemaakt om zo veel te kunnen rijden stopen en optrekken het is een lijn bus
Vlissinger (25-7-2012 om 21:27)
Brand aan achterzijde...motorbrand. ouderdom? slecht onderhoud? (lekkende brandstof) en dan met deze hitte.. de motor van een lijnbus wordt veel warmer dan gemiddeld ivm het constant stoppen/optrekken.