Groepje mishandelt jongen (15)

Toegevoegd: 26-07-2012, 10.22 uur

MIDDELBURG - Woensdagavond is op de Loskade in Middelburg een 15-jarige Middelburger mishandeld.

De jongen was met een aantal vrienden aan het zwemmen in het Kanaal door Walcheren. Er ontstond wat onenigheid tussen de jongen en een aantal jongeren. Hij werd door hen geschopt en geslagen en liep hierbij een pijnlijke heup en letsel aan zijn oog op.

Vier jongeren in de leeftijd van 12- tot 16 jaar (twee meisjes en twee jongens) zijn aangehouden op verdenking van de mishandeling. Ze zijn na verhoor in vrijheid gesteld.

Renata (30-7-2012 om 23:32)
@Chris: knap dat jouw dochter ertussen is gegaan, meisje met lef.
.... (30-7-2012 om 18:29)
Toch best fijn dat er nog mensen op de werled zijn die een slachtoffer wel daadwerkelijk helpen en niet zoals vele andere met een grote mond en het meeste commentaar die vaak aan de kant staan te kijken en achteraf zeggen goh had ik maar ingegrepen! Goed gedaan cherilyn!
Corrie (30-7-2012 om 07:59)
Chris ik vind het heel knap dat je dochter ze uit elkaar heeft gehaald menig meisje zou alleen maar kijken. Maar zij heeft het slachtoffer geholpen. Bravo
Chris (29-7-2012 om 23:05)
Ik praat toch niet goed wat die jongen heeft gedaan? Maar het gaat mij er om dat iedreen inderdaad een mening heeft over een ander. En ja we leven in een vrij land.Lang leven de media.Media is een grote leugen.Oja en mijn geweten zecht me dat ik trots ben op mijn dochter.
Eucalipta (29-7-2012 om 22:36)
Je hoeft geen getuige te zijn geweest, om dit gewoon asociaal en walgelijk te vinden. Iemand in elkaar punken is gewoon asociaal. Klaar. En een mening heeft iedereen, ik net zo goed als jij, wij wonen in een vrij land nietwaar?
Chris (29-7-2012 om 21:19)
Hadden we vroeger zoveel media dan ??????.Ik heb met het slachtover gesproken.Weet er alles van vandaar mijn reactie. En de reden dat mijn dochter moest blijven was omdat er net als nu mensen zijn die denken alles te weten en te hebben gezien.