Sinterklaasintochten M'burg en Vlissingen veilig verlopen

Toegevoegd: 14-11-2004, 11.15 uur
Door: Roland de Jong [Redactie HVZeeland.nl]

VLISSINGEN - De goedheiligman bezocht ook dit jaar weer Middelburg en Vlissingen.

Sinterklaas bracht gisteren, samen met zijn pieten, aan zowel Middelburg als Vlissingen een bezoekje. De Sint bracht natuurlijk weer vele cadeuatjes mee voor de Walcherse kinderen.

In Middelburg bewaakten leden van de Middelburgse reddingsbrigade met boten de kademuren bij "De Punt", alwaar de goedheiligman voet aan wal zette. In Vlissingen werd de intocht rond het water beveiligd door leden van de Vlissingse jeugdbrandweer.

Uiteraard waren ook stadswachten en politiemensen aanwezig bij de bezoekjes van de Sint. In beide plaatsen is de intocht veilig verlopen. Na de intocht konden Middelburgse kinderen, onder het genot van smalijke pepernoten en wat snoepgoed meedoen aan een balonnenwedstrijd.

Ook waren er onder andere luchtkussens op de Markt waarop de kinderen naar hartelust konden springen.