Invallen Terneuzen om wietkwekerijen

Toegevoegd: 27-08-2012, 13.25 uur - Update: 27-08-2012, 14.04 uur

TERNEUZEN - De politie heeft vandaag op zeker drie plaatsen in Terneuzen panden binnengevallen waar wietkwekerijen zouden zijn gevestigd. Op één plaats werd inderdaad een wietplantage aangetroffen.

De kwekerij werd ontdekt in een woning aan de Lievensstraat (foto 1 t/m 13). De politie viel het pand rond 09.00 uur binnen en trof in de woning in totaal 313 hennepplanten aan. Er werd niemand aangehouden. Volgens de politie werd de stroom illegaal afgetapt.

Rond het middaguur viel de politie binnen bij een appartement aan de Larixstraat (foto 14, 15, 16). Hier bleek in het verleden wel een wietplantage gevestigd te zijn geweest, maar op het moment van de inval waren er geen planten aanwezig.

Ook bij een derde inval rond 13.00 uur in een pand aan de Rossinistraat werd niets aangetroffen. Ook hier werden echter wel aanwijzigingen gevonden die er op duidden dat er in het verleden wel degelijk een wietkwekerij gevestigd was geweest.

Bij de laatste twee panden bleek de zegel van de meterkast te zijn verbroken.

Mercedes (29-8-2012 om 20:41)
Mercedes (29-8-2012 om 20:33)
Jan (29-8-2012 om 11:07)
Scootertjes op het kamp dat is toch normaal die jongens sleutelen graag aan autos enzo