Zwaargewonde in Middelburg

Toegevoegd: 04-09-2012, 16.45 uur
Foto 14 van 20

Hetty (6-9-2012 om 22:02)
Heb dit zelf jaren geleden meegemaakt als verzorgende bij Het Gasthuis in Goes. Toen viel deze bewoonster van een balkon van de derde verdieping aan de Oostwal kant. Op een Zaterdag namiddag. Dus winkelend publiek wat naar hun auto terug liep. We hadden kijkers genoeg, en als verzorgende sta je daar
Middel;burger (6-9-2012 om 18:07)
Sterkte en geconduleerd voor de nabestaande van de man
Mientje (6-9-2012 om 15:54)
De mensen die dichtbij het slachtoffer staan is inderdaad personeel. de ramptoeristen staan gelukkig allemaal aan de weg.
Aanwezig (5-9-2012 om 21:03)
Functie verzorgende heet dus al ramptoerist blijkbaar.
Laurens (5-9-2012 om 17:12)
Foto's bekijken op deze website is geen vorm van ramptoerisme! Vanachter mijn PC zit ik geen hulpverlener in de weg.@kees, Als je goed naar het filmpje kijkt, kan de ambulance er nauwelijks langs. Eerst goed kijken voor dat je een mening geeft!
Ik (5-9-2012 om 17:05)
Diegene die op de foto staan zijn inderdaad personeelsleden van swerf-rust en liepen niet in de weg. Deden wat ze moesten doen.