Automobilist rijdt door na ongeval

Toegevoegd: 04-10-2012, 22.35 uur
Door: Manfred Berrevoets
SEROOSKERKE (W) - Woensdagmiddag rond 15.00 uur is op de Oostkapelseweg in Serooskerke (W) een 72-jarige vrouw uit de gemeente Veere aangereden door een onbekende automobilist.

De vrouw fietste over het fietspad van de Oostkapelseweg en werd geraakt door een auto die vanuit een uitrit het fietspad op kwam rijden. De vrouw viel op de grond en bezeerde haar benen.

De automobilist kwam uit zijn auto en hielp haar overeind maar vertrok daarna zonder zijn identiteit aan de vrouw door te geven. Haar fiets is behoorlijk beschadigd en de vrouw heeft zich onder doktersbehandeling moeten stellen.

De politie vraagt de automobilist zich te melden. Mensen die iets hebben gezien worden verzocht te bellen met 0900-8844.

Piet (6-10-2012 om 18:05)
Hij is in ieder geval gestopt om haar overeind te helpen. Is ook al iets toch.
Mikkie (5-10-2012 om 09:42)
Het lijkt wel in de mode tegenwoordig snappen zulke ** niet dat dit echt iets is om je voor dood te schamen??Maar als het hun moeder /oma zoiets overkomt staan ze op het achterste van hun poten.en hebben ze de grootste mond. Echt belachelijk.
Japio (5-10-2012 om 00:34)
En nu de hamvraag: gaat deze heer zich melden?
Vlissingse (5-10-2012 om 00:07)
Word dat de nieuwe rage ofzo, iemand aanrijden en dan doorrijden? wees niet zo laf en geef jezelf aan!