Geen files

Brand in pand voormalig AZC

Toegevoegd: 05-10-2012, 18.39 uur
Foto 8 van 8

Bertje (7-10-2012 om 16:32)
Goed geschreven "Zeeuw". dat in die krotten nog asielzoekers moesten wonen was gewoon een schande en onmenselijk. maar ja, er stond natuurlijk wel een hek rond met bewaking zodat de normale burgers dat niet konden/mochten zien. en het gaat gewoon door met dat COA dat hun eigen documenten tekent.
Zeeuw (7-10-2012 om 08:00)
Voor degene die denken dat daar nog n bestemming voor kon worden bedacht,je zou er je hond nog niet instoppen zo oud en verwaarloosd en vies zijn deze panden,ze waren jaren terug al afgeschreven en dat er nog asielzoeklers in mochten wonen was eigenlijk te gek voor woorden.
Jo (6-10-2012 om 23:45)
Het is idd zonde dat gebouwen afbranden maar kan je vertellen dit gebouw wil je echt niemand in stoppen , was al niks meer vanbinnen.
Ricardo (6-10-2012 om 19:38)
Tja weer eens in de brand uit de brand zal wel weer een projeckt ontwikkelaar in samenwerking met de gemeente dure appartementen neer zetten
Jan (6-10-2012 om 11:09)
Jammer, dat deze gebouwen verloederen, menige toch vaak armlastige club of vereniging zou zich gelukkig prijzen om zich in / op een dergelijke locatie mogen huisvesten. Helaas nu is het weggegooid geld van de belastingbetaler terwijl het een sociale functie zou kunnen hebben.
Anno (6-10-2012 om 03:19)
Jammer hoor, weer een pand kapot wat zo weer voor wat anders gebruikt had kunnen worden.