Persoon omgekomen bij station

Toegevoegd: 02-12-2012, 21.30 uur
MIDDELBURG - Op het NS-station in Middelburg is zondagavond iemand om het leven gekomen. De toedracht is nog onbekend.

Volgens de politie belandde rond 21.00 uur iemand tussen het perron en een treinstel. De hulpdiensten rukten uit, maar hulp aan het slachtoffer mocht niet meer baten. Rond 21.30 uur meldde de politie dat het slachtoffer ter plekke was overleden.

De politie is ter plekke om onderzoek te doen naar de toedracht van het ongeluk. Het treinverkeer is voorlopig gestremd. Volgens de NS moeten reizigers rekening houden met een extra reistijd van meer dan 60 minuten. De NS verwacht dat het spoor rond 23.30 uur weer kan worden vrijgegeven.

Marjan (5-12-2012 om 12:27)
Aan Char. Ik hoop dat je kan verwerken dat je dit hebt gezien. Het gaat hier in dit geval om mijn broer. Sterkte. Ook wensen wij als familie de conducteur en machinist en medewerkers van de hulpdiensten veel sterkte sterkte toe.
Thera (3-12-2012 om 19:16)
Wat verschrikkelijk. Heel veel moed en sterkte gewenst voor allen die deze persoon lief hadden. Middelburgse@ let even op je uitspraken svp. Wat wordt jij er beter van als je weet hoe het gebeurd is? Ik heb mijn man 1 dag ná de feestdagen verloren tgv een ongeluk, is minder erg blijkbaar vlgs jou
JK (3-12-2012 om 16:24)
Tjonge Sjoerd, waar maak jij je zelf druk om zeg! Het zou beter zijn geweest als jij ook een paar woorden ter bemoediging had uitgesproken. Van mij in ieder geval veel sterkte toegewenst voor de nabestaanden, maar ook voor de machinist en conducteur.
Sandra (3-12-2012 om 10:37)
Ook sterkte voor de conducteur.Die moeten we niet vergeten.Hij is degene die moet gaan kijken.
Anoniem (3-12-2012 om 09:35)
Een bericht wat niemand graag wil lezen en voor de nabestaanden een vreselijk iets om mee te moeten dealen , voor het slachtoffer rust in vrede ,voor de nabestaanden heel veel sterkte de komende tijd.
Sjoerd (3-12-2012 om 09:29)
Hartverwarmende reacties van de leden van de club der analfabeten hieronder. Zal de NABESTAANDEN (één woord, twee a's en zeer waarschijnlijk toch altijd nog in de meervoudsvorm) goed doen.