Fatale val bij trein was ongeluk

Toegevoegd: 03-12-2012, 12.33 uur

MIDDELBURG - De man die zondagavond om het leven kwam op het NS-station in Middelburg is het slachtoffer geworden van een noodlottig ongeval. Dat heeft de politie geconcludeerd.

Volgens de politie belandde rond 21.00 uur iemand tussen het perron en een treinstel. De hulpdiensten rukten uit, maar hulp aan het slachtoffer mocht niet meer baten. Rond 21.30 uur meldde de politie dat het slachtoffer ter plekke was overleden.

Uit onderzoek is volgens de politie gebleken dat het slachtoffer een 56-jarige Middelburger is. Door medewerkers van de technische recherche zijn ter plaatse sporen onderzocht en hieruit is gebleken dat de man als gevolg van een noodlottig ongeval is overleden.

Van de machinist is een blaastest afgenomen en hieruit is gebleken dat hij niet had gedronken. Hij is overgebracht naar het politiebureau en heeft daar een verklaring afgelegd. Toen alle sporen waren verzameld door de medewerkers van de technische recherche is rond 23.00 uur het treinverkeer weer vrijgegeven.

Zie ook:

Persoon omgekomen bij station (02-12-2012)

Ellis (5-12-2012 om 10:30)
Sterkte nabestaande, wat erg en zo onverwacht , en op een verschrikkelijke manier, nogmaals sterkte hoor!
Sterkte! (4-12-2012 om 16:28)
Sterkte voor alle nabestaanden! Een ongeluk met een hele trieste afloop.... Blaastest wordt afgenomen, niet alleen voor het "zwalken" maar ook om te kijken betreft reactievermogen en eventuele fouten betreft rood licht e.d.
Kristel (4-12-2012 om 13:12)
Lieve Jan, dag lieve jongen, ik zal je ontzettend gaan missen. ik kan hier geen woorden voor vinden, verschrikkelijk,
Zeeuw (4-12-2012 om 00:49)
@jedidja nee de trein stond nog nie bij ut station stil... ik stond zelf ook op ut station.... sterkte voor de nabestaande en de hulpverleners
Liz (3-12-2012 om 23:35)
Wat een bizar ongeluk. Maar hoe kan dit gebeuren jo? Ik snap het niet. Wat erg om zo aan je eind te komen. Sterkte iedereen.
Mij (3-12-2012 om 20:09)
Ik sluit me eigen bij ik aan. Onbegrijpelijk dat jan dit moest overkomen. Rust zacht.