Dodelijk verkeersongeluk Ritthem

Toegevoegd: 26-12-2012, 11.27 uur
Foto 13 van 16

Harry (28-12-2012 om 12:42)
Verschrikkelijk om iemand te verliezen zeker op zo'n jonge leeftijd! maar het is mijn conclusie die ik trek als ik die foto's zo bekijk. andere mensen mogen zich daar aan storen. zo stoor ik me ook zo vaak aan commentaren hier als "wie draait er op voor de kosten" lees je die ook als zelfmoord was?
Wat is erger ? (28-12-2012 om 12:41)
Wat is erger, een beetje ongenuanceerd berichtje, of het hele klaag koor dat hier opstaat om met zijn allen daar op af te geven ? ik weet het wel, alleen het koor denkt zeker dat ze zelf heilig zijn ? kijk naar jezelf en je eigen asociale opstelling hier. gatver, echt te walgelijk zijn jullie !
Sgravo (28-12-2012 om 07:14)
Damn Stephan jongen.... Vroeger veel opgetrokken met de groep in 's-Gravo,en nog steeds altijd een praatje en elkaar groeten.. Je mocht slechts 26 jaar worden
Fluplander (28-12-2012 om 00:03)
Reacties moeten gebruikt worden om de fam. en hulpverleners een hart onder de riem te steken . Als cameraman moet je bepaalde dingen niet willen filmen zoals dit .Zeer pijnlijk voor de familie. Wij hebben het 2 jaar geleden ook helaas meegemaakt dat een broer omkwam bij een ongeval.
Cock (27-12-2012 om 23:34)
Droevig bericht , zeker in deze dagen. Nabestaanden ,heel veel sterkte voor nu en de komende tijd. Sommige dingen kun je niet voorzien.gr.
Renata (27-12-2012 om 22:37)
Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden.