Man (40) overleden na ongeluk

Toegevoegd: 20-02-2013, 12.56 uur
Door: Veerle van Iren
BAARLAND - De 40-jarige man uit de gemeente Borsele die zondagavond met zijn bestelbus in een ondiepe sloot was geraakt in Baarland is aan zijn verwondingen overleden.

Het ongeval vond plaats rond 22.45 uur op de Oude Dierikpolderweg. De man reed vanuit de richting van camping Scheldeoord richting Hoedekenskerke. De man was een uur na het ongeval met zware verwondingen en in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis in Goes gebracht.

De automobilist is gisteren overleden. De oorzaak van het ongeval is niet bekend.

Zie ook:
- 18/02/2013: Ernstig eenzijdig ongeluk Baarland

Carla en Jacob Straayer (21-2-2013 om 18:52)
Vreselijk, niet te bevatten. Wij wensen de familie, de vrienden en al het personeel/collega's heel veel sterkte. We zullen zijn markante persoonlijkheid missen.
Debz (20-2-2013 om 19:34)
Heel veel sterkte voor de nabestaanden :(
Daniel (20-2-2013 om 16:57)
Veel sterkte aan alle betrokkenen toegewenst. Familie: gecondoleerd. Zoveel hulpverleners die hun uiterste best hebben gedaan om hem te redden. Sterkte!
R (20-2-2013 om 16:54)
Ik wens zijn vrouw en 2 kindertjes en Fam. Heel veel sterkte met dit verlies het is niet te bevatten