Slachtoffer Oost-Souburg overleden

Toegevoegd: 06-03-2013, 12.10 uur - Update: 06-03-2013, 17.56 uur
OOST-SOUBURG - De persoon die woensdagochtend zwaargewond raakte bij een bedrijfsongeval in Oost-Souburg is aan zijn verwondingen overleden.

Het slachtoffer, een 26-jarige man uit de gemeente Veere, raakte rond 10.05 uur zwaargewond tijdens bouwwerkzaamheden aan woningen aan de De Deckerestraat. De politie meldde aanvankelijk dat er een dak was ingestort, maar kan verder nog niet vertellen wat er precies is gebeurd.

De inzet van brandweer, ambulanceteams en de traumahelikopter mocht niet baten. Het slachtoffer werd nog gereanimeerd, maar overleed ter plekke. De politie kan nog geen mededelingen doen over de identiteit van het slachtoffer.

De politie heeft de omgeving afgezet en de afdelingen Verkeers Ongevallen Analyse en Forensische Opsporing zijn ter plekke samen een onderzoek gestart. Collega’s van het slachtoffer zijn door de politie opgevangen.

Zie ook:
- 06/03/2013: Zwaargewonde na instorten dak woning

C (9-3-2013 om 20:59)
Ik wens zijn vrouw en verdere fam. veel sterkte in deze moeilijke tijd en ook voor de mensen die hulp hebben verleend
Jaapo (7-3-2013 om 12:02)
Moet de arbeidsinspectie hier ook niet over gaan ?
Jac. (6-3-2013 om 20:13)
Van harte sterkte aan alle betrokkenen, in de eerste plaats zijn jonge vrouw en kindje en zijn ouders. Ook aan alle hulpverleners, ooggetuigen en collega's.
Frank (6-3-2013 om 19:51)
Echt echt heel erg. Gewoon je dag begonnen en. veel sterkte voor iedereen dan.
Daisy (6-3-2013 om 19:27)
Geen woorden voor.., zo ontzettend erg dit!! Heel veel sterkte aan nabestaanden en hulpverleners!!
Mar (6-3-2013 om 19:21)