Grote zoekactie naar vermiste duiker

Toegevoegd: 18-05-2013, 12.15 uur
Foto 9 van 16

Thijn (22-5-2013 om 13:01)
Mijn god wat een kortzichtige reacties!!!! Sterkte aan de familie en duikteam van de jongen.!
Rob (20-5-2013 om 18:46)
Kan wel zien dat er mensen zijn die weinig verstand hebben. Duiken leer je niet zomaar. allereerst word je gekeurd of je het lichamelijk aan kan. Daarna is het oefenen . Veel theorie/praktijk . Het is echt niet zo dat er zomaar wat word gedaan. In de voetbal gebeurd meer.
Gewone belastingbetaler (20-5-2013 om 17:10)
Ik vindt het uiteraard erg voor de duiker en zijn familie en vrienden, maar het is toch al te zot dat de gewone man belasting moet betalen voor de ander zijn risico sport. Wie hier kritiek op heeft moet ook niet klagen dat we zo veel belasting moeten betalen tegenwoordig.
Duiker (20-5-2013 om 14:40)
Je kan wel zien dat de meeste die hier een reactie neerzetten niet weten waar ze over spreken. 99.9% van de duikers is via een club, en vaak ook nog via een speciale duik verzekering verzekerd, en worden minimaal 1x per jaar medisch gekeurd voor het uitoefenen van de duiksport.
L. (20-5-2013 om 10:04)
Wat denken jullie dat het elk weekend aan gemeenschapsgeld kost om al die gewonde voetballers van het veld te halen? Of al die debiele "voetbalsupporters" bij een prof wedstrijd?? Zou deze jongen serieus zijn gaan duiken als hij ook maar een klein vermoeden had om nooit meer boven te komen?
Dr.acula (20-5-2013 om 07:34)
Een verplichte noodknop stellen waarbij automatisch een zoeksysteem in werking treed zodat elke sec.ook benut word,niet willen zo systeem dan kosten verhalen op de persoon of nabestaande,het lijkt hard maar sommigen denken mij overkomt dit niet",kijk maar naar prins friso,dat had beter gekund.