Man mishandelt personeel ziekenhuis

Toegevoegd: 26-05-2013, 17.56 uur

TERNEUZEN - Een 43-jarige man uit de gemeente Terneuzen is zondagmorgen rond 05.00 uur aangehouden omdat hij medewerkers van het ziekenhuis in Terneuzen zou hebben mishandeld en bedreigd.

De man was naar het ziekenhuis gebracht omdat hij in de veronderstelling was dat hij vergiftigd zou zijn. Ambulancemedewerkers hebben hem naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek. Daar hebben medewerkers diverse onderzoeken bij hem gedaan, maar hieruit bleek niet dat de man vergiftigd was. De ziekenhuismedewerkers besloten hierop dat de 43-jarige weer terug naar huis kon.

Hier was de man het kennelijk niet mee eens en hij greep een verpleegkundige bij haar keel. Ook bedreigde hij een arts met de dood. Door de medewerkers van het ziekenhuis is de politie gebeld.

Toen de agenten ter plaatse kwamen hebben zij de man aangehouden en overgebracht naar een politiecel in Torentijd. In Torentijd werd voor de man een advocaat opgeroepen. Toen deze met de man in gesprek ging heeft hij zijn advocaat ook nog geslagen.

Vanwege de agressieve toestand van de aangehouden verdachte, wordt de zaak morgen verder opgepakt door de recherche. De verdachte is in verzekering gesteld. De arts en de verpleegkundige hebben aangifte gedaan van mishandeling en bedreiging door de verdachte.

Pippa (27-5-2013 om 14:15)
Weer een gestoorde die vrij rondloopt!! Een knietje en een flinke optater als hij mij zou bedreigen! Sterkte voor het personeel!
Verstraete (27-5-2013 om 11:52)
Wat een associaal gedrag ,en dat in een ziekenhuis , de mensen zijn er om je te helpen ,ben je niet eens met hun ,vertel het gewoon je moet daarom niet bedreigen ! praten kan altijd ! sterkte aan de verpleging en de dokter .
Gespierde hulk (27-5-2013 om 09:16)
Een injectie in zijn achterste zal hem gelijk kalmeren
Oost-souburger (27-5-2013 om 08:52)
Die man moet maar is even een hele lange tijd in een cel afkoelen ,en een hele hoge boete mee naar huis geven ,en die man even een tijd een ziekenhuis verbod ,in heel zeeland .
Bram (27-5-2013 om 07:07)
Wat een asociale vent hadden ze hem niet gelijk een eutanasie prikje kunnen geven dan is de maatschapij weer verlost van wat tuig dat steeds meer rond loopt in nederland
Diana (27-5-2013 om 06:50)
En maar bezuinigen op de psychiatrie, krijg je nog meer zulke toestanden