Demo brandweer Hoekse feesten

Toegevoegd: 02-06-2013, 13.15 uur
Demonstratie vlam in de pan. Demonstratie vlam in de pan.
Demonstratie vlam in de pan.
© Foto: Marco Marijs
HOEK - De brandweer heeft zaterdag een demonstratie gegeven tijdens de Hoekse Feesten in Hoek.

De brandweer van de kazerne Mauritsfort liet zien hoe een vlam in de pan verkeerd af kan lopen. Uiteraard werden er ook tips gegeven hoe zo'n brand wel goed aangepakt kon worden.

De brandweerploeg is nog op zoek naar nieuwe leden.

Martijn (5-6-2013 om 16:08)
Leuke actie en goed dat de brandweer laat zien hoe het niet moet aan de bevolking. Netjes en veel succes met werving en selectie!
Maggie (2-6-2013 om 13:51)
Dit is goed afgelopen, dan 30jaar geleden in GOES