Onderlinge Zeeuwse Jeugdbrandweerwedstrijden

Toegevoegd: 01-11-2003, 22.55 uur
Door: Roland de Jong [Redactie HVZeeland.nl]

GOES - Zaterdag 1 november werden in Goes de onderlinge Zeeuwse jeugdbrandweerwedstrijden gehouden.

Deze Zeeuwse wedstrijden, die qua opdracht veelal een stuk zwaarder zijn dan de reguliere landelijke wedstrijden, duurden de gehele dag. De prijsuitreiking door burgemeester D.J. van der Zaag vond om 17.00 uur plaats in de Goese brandweerkazerne aan de Oranjeweg.

De jeugdbrandweerlieden streden op 4 banen; te weten: de theoriebaan, het sportieve element, de hindernisbaan en het aflegsysteem (inzet bij een brand).

Uitslag

Aspiranten

1. Sint Philipsland, 2. Vlissingen, 3. Bruinisse, 4. Haamstede, 5. Middelburg, 6. Goes, 7. Terneuzen

Junioren