Buitenbrand aan het Buitenhavanpad in Vlissingen

Toegevoegd: 20-03-2006, 23.12 uur
Door: Manfred Berrevoets [Redactie HVZeeland.nl]

VLISSINGEN - De brandweer is vanavond uitgerukt voor een buitenbrand aan het Buitenhavenpad in Vlissingen.

Rond half zes werden de leden van de Post Souburg met tankautospuit 4532 onder prio 2 opgeroepen voor deze buitenbrand. Ter plaatse werd er een brandje in de bosjes gesignaleerd. Het brandje was moeilijk te bereiken, maar toch konden de brandweerlieden het brandje wat uit wat afval bestond vrij snel blussen.

Binnen een kwartier konden de spuitgasten weer inrukken. De brandweer gaf het sein 'kleine brand'.

Het fietspad vanaf de Sloebrug richting Oost-Souburg is gedurende het incident afgesloten geweest. De vermoedelijke oorzaak is brandstichting omdat er twee spuitbussen met een brandbare stof aangetroffen werden in het vuur.