Transport naar kerncentrale Borssele

Toegevoegd: 11-12-2013, 15.00 uur
Foto 3 van 4

Revha (12-12-2013 om 08:10)
@zeeuw: Het doel van destijds is bereikt.......... Borssele gaat door tot 2034 hahaha
GRATIS GRATIS GRATIS (11-12-2013 om 17:22)
@ zeeuw, dit hele onderwerp wordt u gebracht door mensen die in het verleden leven en de rest liever de afgrond mee insleuren dan dat ze zelf veranderen. en voor wie nog splijtstof wil, u kan het gratis gaan opscheppen bij de chernobyl of fukushima openlucht reactors of opvissen uit de noordzee
Jay (11-12-2013 om 16:01)
Zeeuw en jij denkt echt dat die beveiliging alleen voor protesten is? Wat denk je van de dreiging van zieke geesten die die lading wel in handen zouden willen hebben?
Zeeuw (11-12-2013 om 15:46)
De politie leeft nog in het verleden. Waar een arrestatieteam voor nodig is ontgaat mij totaal. Destijds heb ik zelf meegedaan aan protest tegen kenenergie maar na 30 jaar zijn de tijden veranderd. Het doel van destijds is bereikt - nl niet nog meer kerncentrales in Nederland. Dus politie......!