Schennispleger bij woning Vlissingen

Toegevoegd: 16-12-2013, 16.11 uur
VLISSINGEN - In Vlissingen is zondagavond een schennispleger actief geweest. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Een getuige meldde rond 21.30 uur dat een circa 20-jarige exhibitionist bij een woning naar binnen aan het gluren was. De man was zich tegelijkertijd aan het masturberen. Dat gebeurde in de Jozef Israëlstraat.

De politie heeft de omgeving nog afgezocht, maar de betrokken jongeman niet meer aangetroffen. Volgens de melder droeg de dader een oranje broek en een donkere jas.

Jeroen (16-12-2013 om 22:55)
2 jaar geleden was er ook een potloodventer van 17 jaar actief, deze is opgepakt en woonde zelf in de Irislaan. Hij speelde met zijn potlood voor de ramen bij de buren in de buurt. Ook deze straat is in de buurt waar hij woont. POLITIE GRAAG ACTIE.
Jan (16-12-2013 om 22:36)
Vlissingen is een ramp -stad geworden, zo jammer. zo veel kansloze mensen. ze hebben niet eens geld om naar de hoeren te gaan. haha
Jos (16-12-2013 om 21:41)
Een paar jaar geleden is dit ook gebeurt in deze buurt. Toen was het een jongen van een jaar of 16/17 . Misschien terug gevallen in z'n oude hobby......?