1 file van totaal 3 km

Brandjes in brievenbussen Vlissingen

Toegevoegd: 29-12-2013, 01.02 uur
De Vlissingse brandweer heeft de brievenbus op het Marnixplein geblust.
© Foto: Ricardo Kievit/ 112Stadsgewest
Door: Rolf de Feijter
VLISSINGEN - In Vlissingen zijn vanavond op twee plekken brand gesticht in brievenbussen van TNT.

Omstreeks 20.20 uur kreeg de Vlissingse brandweer een melding binnen van een brand in een brievenbus in Westerzicht in Vlissingen. Bij aankomst van de brandweer bleek deze brand al te zijn geblust door een buurtbewoner.

Rond 20.40 uur kwam niet veel verderop wederom een melding binnen van een brandende brievenbus aan het Marnixplein in Vlissingen (zie foto's).

De brandweer heeft deze brand met een straal hoge druk geblust. Mogelijk is brandstichting de oorzaak van de brandjes.

@J (30-12-2013 om 18:50)
Jongen wat praat jij dom! zo'n 15 jaar geleden werden die gastjes die dat soort dingen deden keihard aangepakt, eerst door de politie en later thuis ook nog eens, Tegenwoordig lijkt het maar normaal onder jongeren, ouders zeker te veel aan de xtc pillen gezeten vroeger?
Sjors (30-12-2013 om 18:45)
@ j, ja jong geweest maar nooit spullen vernield of criminaliteit, maar gewoon achter de meisjes aan en een beetje voetballen, dus niets schijnheiligs aan
J (30-12-2013 om 10:18)
Zeik zeik zeik,, neem aan dat de meeste van jullie hier een wat oudere leeftijd hebben. En iedereen is jong geweest jullie gaan mij niet vertellen dat er altijd netjes naar papa en mama is geluisterd. Het hoort niet het zal best mar stop is met schijnheilig doen.
Vliss (30-12-2013 om 10:12)
Brian (30-12-2013 om 01:00)
@Jan dit omdat er 1 brievenbus in brand staat ? hahaha wat een trieste opmerking
Ad. (30-12-2013 om 00:40)
En weer in Vlissingen zoals al die andere overvallen en steekpartijen en drugshandel dus is mijn advies: Haal die brievenbussen daar weg net als alle andere openbare voorzieningen en laat ze het daar lekker uitzoeken want dit kost de maatschappij handel vol geld en het helpt toch niet.