Vrachtwagen gekanteld op Delingsdijk

Toegevoegd: 06-01-2014, 09.50 uur

SEROOSKERKE (SD) - Bij Serooskerke op Schouwen-Duiveland is maandagochtend een vrachtwagen gekanteld.

De truck, geladen met paardenmest, kantelde rond 07.00 uur op de Delingsdijk. Niemand raakte gewond. De vrachtwagen ligt half over de weg, de berm en het naastgelegen fietspad.

De mest wordt momenteel uit de vrachtwagen gehaald zodat deze weer overeind kan worden gezet. Vanwege de bergingswerkzaamheden is de weg momenteel afgesloten.

Vlissinger (7-1-2014 om 06:17)
@Vlissinger, gelukkig ben jij de beste chauffeur van Nederland! wat een heerlijk impulsieve hersenloze reactie :)
B. (6-1-2014 om 23:22)
@Vlissinger, Ik neem aan dat u nooit een ongeluk of iets dergelijks heeft? Makkelijk om te zeggen dat iemand ongeschikt is als hij een ongeluk o.i.d. heeft. De toedracht staat er verder niet bij of was u erbij toen het gebeurde?
Peter (6-1-2014 om 23:21)
Tuurlijk "vlissinger"! Lekker he anoniem oordelen en reageren vanaf je pc... Was je er bij? Weet je de oorzaak? Heb je het gezien vanachter je pc? Niet zo oordelen knul, daar wordt niemand beter van.
V weellen (6-1-2014 om 22:37)
Hele goede slimme woorden van een vlissinger... je weet nie eens de oorzaak, misschien moest hij wel remmen, omdat er zulke type.s als jou hem inhalen of bellen, of remmen. je snappen r niks van allemaal. keertje meerijden praat je wel anders, zelf bak je er niks van dan praat je wel anders..Eikel!
Route a 58 (6-1-2014 om 22:33)
Vlissinger.............dat zegt al genoeg! Normaal staat er altijd genoeg over jullie criminele stad, maak jij nooit fouten? Weet je hoe een moeite je moet doen om je ccvb diploma te halen? Nederland is t enige land in Europa dat dat heeft. De nederlandse chauffeur is een vistekaartje voor Europa!!
Trucker! (6-1-2014 om 22:31)
Wat 'n wijs antwoord weer! Zelf zit je in de ww zeker of te lui om te werken? Of ben je zo.n asociale vertegenwoordiger in zijn leasebakje dat m overal voor flikkert zoals zovelen,ook die directeurtjes haast haast. Als r geen vrachtwagens waren had jij niks te vreten en te doen s weekends!