Vrouw in gezicht gestoken bij ruzie

Toegevoegd: 25-01-2014, 12.49 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG – Een 22-jarige vrouw is in de nacht van vrijdag op zaterdag in Middelburg in haar gezicht gestoken nadat zij een 20-jarige vrouw ervan verdacht had haar fiets te hebben gestolen.

Even voor 01.00 uur ging de 20-jarige vrouw verhaal halen bij de 22-jarige vrouw bij een woning aan de Granaatplaats. Direct ontstond er een woordenwisseling die uit de hand liep. Een vriend van het 22-jarige slachtoffer besloot daarom de deur dicht te doen. Toen de 20-jarige vrouw tegen de deur bleef schoppen opende het slachtoffer opnieuw de voordeur. Op dat moment haalde de verdachte vrouw uit met een mes en stak het slachtoffer vlak boven haar oog in het gezicht.

Na de steekpartij verdween de verdachte. Omwonenden hadden inmiddels de politie gebeld. Omdat de verdachte een bekende van het slachtoffer was, werd al snel duidelijk waar zij woonde. De politie kon haar bij haar woning aanhouden.

Een ambulance kwam ter plaatse om het slachtoffer te onderzoeken. Over de ernst van haar verwondingen is niets bekend.

elite1337 (26-1-2014 om 15:05)
Hallo "bekende van beide", het feit dat u zegt "nette Nederlandse" laat mij meteen al denken dat u blijkbaar een bepaald beeld heeft van mensen met een andere afkomst. Bovendien vind ik het ook behoorlijk arrogant om zoiets te zeggen over uzelf... Op het eind van uw reactie geeft u ook nog aan "eigen schuld dikke snee", waaruit opgemaakt kan worden dat u het blijkbaar allemaal redelijk "normaal" vind.... Ik denk nu, door uw reactie, alleen nog maar sterker dat het hier om aso's of "tokkies" gaat, en dat de negatieve beeldvorming over de wijk "Dauwendaele" en haar inwoners alleen maar meer bevestigd wordt door uw reactie.... Groetjes
Pippa (26-1-2014 om 11:56)
@bekende v beide.Terorrisme is een heel gemene treitermanier vaak ernstig zieke mensen ,zelf heb ik er ook mee te maken ,al 4 jaar door een man die ik niet ken,het is een psychopaat ,tot nu toe vernielingen,tegen de ramen kotsen,noem maar op 2 x PB laten opmaken ,politie kan niets doen ,ik weet niet wat ik ga doen als ik hem betrap.Goed te praten nee,wel begrip.
bekende van beide (26-1-2014 om 00:17)
Ikzelf zou op zulke soort berichten ook zwaar negatieve reacties plaatsen zoals: wat een milieu/het zal wel weer/waar gaat het naar toe... Toevallig ben ik een bekende van beide partijen (en ja. Gewoon een nette Nederlandse werkend, opgeleid persoon). Wat de dader deed valt uiteraard niet goed te praten maar er zit een jarenlang 'terrorisatie' verleden achter. Niet alleen dat maar ook andere zaken. Blijkbaar wordt het probleem niet 'opgelost' om iemand op te sluiten. De nasleep voor familieleden (die best nette mensen kunnen zijn..?!?) Is het ergst... maargoed. Om af te sluiten: eigen schuld dikke 'snee'
pieter schieter (25-1-2014 om 21:10)
dauwendaele, granaat,, jaja de bronx is er niks bij
Middelburger (25-1-2014 om 20:18)
En hoe zat het nu met die gestolen fiets.....?
Middelburger (25-1-2014 om 17:59)
Uiteraard wéér in Dauwendaele...... Gajes daar!