Weg nog uren dicht na fataal ongeluk

Toegevoegd: 13-02-2014, 14.41 uur

OVEZANDE - De 's-Heerenhoeksedijk bij Ovezande blijft voorlopig nog dicht. Vanochtend gebeurde op de dijk een ongeluk waarbij één persoon om het leven kwam en een ander ernstig gewond raakte.

Het ongeluk gebeurde rond 10.30 uur tussen de kruisingen met de Berendijk en de Hollestelleweg. Er ontstond een flinke ravage en de inzittende van de bestelbus bleek al snel te zijn overleden. De bestuurder van de vrachtwagen raakte bekneld en de brandweer had zeker een uur nodig om hem te bevrijden.

Rond 14.00 uur kon de bestelbus worden geborgen. Bergingsbedrijf De Moor heeft de bestelbus afgesleept. De politie is nog bezig met onderzoek en bergingsbedrijf Kuzee is bezig met de berging van de vrachtwagen. De verwachting is dat de weg ter plekke nog tot het einde van de middag afgesloten blijft.

Over dit incident is een recenter artikel verschenen:
- Dode Ovezande is 34-jarige man uit Sas (13-02-2014)

Peter van Meelen (13-2-2014 om 23:21)
@Chuckles. Zo jammer weer dat er altijd mensen zijn die schijnbaar in hun vrije tijd bij de ongevallendienst van de politie werken en alvast hun conclusie persé willen delen. Het gebeurt vaker dat die busjes te hard rijden, ja, maar was je erbij misschien. Denk eens aan alle betrokkenen die daar niet op zitten te wachten! Sterkte voor alle nabestaanden, vrachtwagenchauffeur en hulpverleners en eventuele getuigen! En sla de commentaren gewoon over!
hans (13-2-2014 om 22:47)
vreselijk voor alle bekenden en de famile! en chuckles :we vroegen jou niks dus.. als je er niet bij was,geen commentaar leveren. verbeter de wereld begin bij jezelf.
Chuckles (13-2-2014 om 20:30)
Wat een klap moet dat geweest zijn. En als je het mij vraagt veel en veel te hard gereden, zoals wel vaker met die bestelbusjes. Vreselijk voor de fam, sterkte
t is wat (13-2-2014 om 18:06)
Die weg is ook wel héél smal.... :-( Heel veel sterkte voor de nabestaanden van de overledene en voor de zwaar gewonde: beterschap...