Dode en gewonde bij ongeluk Nisse

Toegevoegd: 12-03-2014, 08.53 uur - Update: 12-03-2014, 13.46 uur

NISSE - Op de kruising Drieweg (N665) - Kruiningenpolderweg bij Nisse is woensdagmorgen een zeer ernstig ongeluk gebeurd. De politie spreekt van twee slachtoffers. Eén van hen is overleden, de ander is zwaargewond.

Het ongeluk gebeurde rond 06.40 uur. Volgens de Veiligheidsregio Zeeland botsten twee personenauto's door nog onbekende oorzaak tegen elkaar en was er sprake van een beknelling. Drie brandweerploegen en meerdere ambulanceteams werden opgeroepen om hulp te verlenen.

Eén van de betrokken voertuigen is door de brandweer ingepakt in een groot blauw zeil. Dit voertuig kwam bij het ongeluk op zijn kop terecht en is ook het voertuig waarin het dodelijke slachtoffer zat. Dat slachtoffer is volgens de politie een 23-jarige man uit de gemeente Borsele. De persoon die gewond raakte is een 21-jarige man eveneens uit de gemeente Borsele. De gewonde is per ambulance naar het ziekenhuis in Goes gebracht.

De politie heeft ter plekke een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van het ongeluk. De ravage op de weg wordt momenteel opgeruimd en is nog tot ongeveer 10.30 uur afgesloten voor het verkeer.

Franky (12-3-2014 om 18:59)
Allereerst mijn oprechte medeleven aan alle nabestaanden van deze jongeman, en heel veel sterkte toegewenst aan het gewonde slachtoffer @ Gerard (12-3-2014 om 13:20 uur) Besef je goed dat deze heren de gene zijn die boven op een drama staan, en met een "gewoon leuk" gesprekje even zichzelf bij elkaar kunnen rapen. als je niet op deze manier je werk doet dan ga je er aan onderdoor.
Mar (12-3-2014 om 17:27)
Sterkte voor alle betrokkenen !!! Voor de familie van de overledene, de zwaargewonde, de hulpverleners. Onwijs veel sterkte, En al dat gezwets over hoe het gebeurd zou kunnen zijn en wat de oorzaak is, mensen hou er eens mee op..... het slaat nergens op en je doet er mensen onwijs veel pijn mee en draait er niets mee terug.
Kenny en Gaby (12-3-2014 om 16:23)
Maatje rust zacht daarboven! We gaan je erg missen ! Het had nooit mogen gebeuren!!! :(
Renate (12-3-2014 om 15:58)
Jeetje schrik hier echt van! De helaas overleden jongen ken ik ik wil dan ook iedereen alle nabestaande veel sterkte toe wensen met het ernstige verlies!! Rust zacht jongen!!
Lia (12-3-2014 om 15:05)
Wat erg ik wens de nabestaanden veel sterkte toe en ook de zwaar gewond jongen veel sterkte toe gewenst ik weet wat het is om iemand te verliezen sterk aan allen
Anoniem (12-3-2014 om 13:27)
Ik ken degene van de seat en het komt niet door de winterbanden nee. Wij zijn heel erg geschrokken, maar we weten de oorzaak inmiddels. Vreselijk voor de familie van de overleden jongen, maar ook net zo'n schok voor de andere familie!