Dode en gewonde bij ongeluk Nisse

Toegevoegd: 12-03-2014, 08.53 uur - Update: 12-03-2014, 13.46 uur

NISSE - Op de kruising Drieweg (N665) - Kruiningenpolderweg bij Nisse is woensdagmorgen een zeer ernstig ongeluk gebeurd. De politie spreekt van twee slachtoffers. Eén van hen is overleden, de ander is zwaargewond.

Het ongeluk gebeurde rond 06.40 uur. Volgens de Veiligheidsregio Zeeland botsten twee personenauto's door nog onbekende oorzaak tegen elkaar en was er sprake van een beknelling. Drie brandweerploegen en meerdere ambulanceteams werden opgeroepen om hulp te verlenen.

Eén van de betrokken voertuigen is door de brandweer ingepakt in een groot blauw zeil. Dit voertuig kwam bij het ongeluk op zijn kop terecht en is ook het voertuig waarin het dodelijke slachtoffer zat. Dat slachtoffer is volgens de politie een 23-jarige man uit de gemeente Borsele. De persoon die gewond raakte is een 21-jarige man eveneens uit de gemeente Borsele. De gewonde is per ambulance naar het ziekenhuis in Goes gebracht.

De politie heeft ter plekke een onderzoek ingesteld naar de oorzaak van het ongeluk. De ravage op de weg wordt momenteel opgeruimd en is nog tot ongeveer 10.30 uur afgesloten voor het verkeer.

meisje01 (12-3-2014 om 12:30)
Alle betrekkingen van overleden jongen gecondoleerd.Familie vanandere slachtoffer heel veel sterkte...wat een triest bericht...ben er stil van...
Vincent (12-3-2014 om 11:46)
slechts 2 weken mijn collega....Rust zacht, sterkte voor zijn verloofde en familie
Ineke (12-3-2014 om 11:43)
Vreselijk...ik ben zelf moeder...Wens alle nabestaande heel veel sterkte!!!
Frits Goedhart (12-3-2014 om 11:21)
Het doet er niet toe hoe het is gebeurd. Denk liever aan de nabestaande. Wij zijn als vriendengroep en familie een hele goede maat, zoon, broer en verloofde verloren.
Tom (12-3-2014 om 10:51)
Verschrikkelijk weer, alle nabestaanden veel sterkte! Zo te zien aan de stalen velgen is de Seat voorzien van winterbanden, erg onveilig bij temperaturen boven het vriespunt. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat dat de oorzaak is, maar winterbanden hebben veel minder grip op de weg dan zomerbanden.