Geen files

Katten overleden na vergiftiging

Toegevoegd: 22-03-2014, 11.30 uur
Door: Rolf de Feijter

ARNEMUIDEN - Afgelopen week zijn in Arnemuiden drie katten door vergiftiging overleden.De politie is op zoek naar getuigen.

Een vrouw deed melding dat haar kat op woensdag 19 maart dood was gevonden op de Oranje Nassaustraat. De kat is vermoedelijk vergiftigd. De tweede kat van de meldster komt een dag later ziek aanlopen. De kat had een versnelde hartslag en schuim uit de bek. Het dier overleed bij de dierenarts. Een dierenarts liet weten dat nog een derde dier is overleden door vergiftiging. De drie katten komen uit de wijk 't Poldertje.

De dierenpolitie onderzoekt de dood van deze dieren en wil graag in contact komen met mensen die informatie hebben over deze vergiftigingen. Zij kunnen bellen met 0900-8844.

Robin (22-4-2014 om 09:26)
@ Peter, Als je beter zou lezen, had je ontdekt dat ik reageer op een ander :)
Jana (3-4-2014 om 21:25)
Veel sterkte voor de kattenbaasjes. Bij ons was er ook een duivenhouder die had een pijp in de grond gegraven katten konden niet meer terug omdat hij de pijp dichtmaakte wat was ik blij dat hij juist de pijp uit was ik ben ook duivenhouder en heb ook katten maar mijn duiven zitten vast gaan ze los dan komt er een schrikdraad op het hok en een geluids kastje waar katten een hekel aan hebben. Mijn buurman is ook zon vuilak heb er flinke bonje mee gehad. Ik zei waag het eens met je dreigen van ik vergeef je katten. Dan had hij kunnen vertrekken naam en adres openbaar op facebook dan maar een rel bij ons naast mij best. Wat zijn er toch een ziekelijke gekken tbs zulke lui.
Ja maar (27-3-2014 om 18:51)
@ jammeren, Ik heb 2 katten en de directe omgeving nog wel een stuk of tien, en toch nooit kattenpoep in mijn tuin, maar bij u wel ? Bij iedereen en elke tuin zegt u ? en u vind uw zelf natuurlijk helemaal niet extremistisch denken. het is zeker jammeren wat u doet, en dat is jammer dan voor u. maar u heeft ook gelijk,de eerste beste hond die in mijn tuin schijt, nou, die zijn baasje zal het er met zijn blote handen uithalen. wat zo laf om een onwetend dier te vergiftigen en niet de eigenaar ben ik niet,maar u vind ik wel heel verdacht met uw extremistische praatjes. U woont toevallig niet op arnemuiden ?
Jammer dan! (27-3-2014 om 12:18)
Honden mogen helemaaal niet overal schijten. Kan je per direct zelfs een boete voor krijgen, je hond ergens laten poepen zonder het op te ruimen of de daar aangewezen plekken. Die katten zijn gewoon overlast punt! Hondenstront zie je amper meer op straat. Kattenpoep zit in ieders tuin! Leuk hoor als je je kinderen eerst binnen moet houden voordat je ANDERMANS kattestront moet ruimen. Tis zonde voor de katten maarja Wat moet je?Een heel net over je tuin zodat er geen kat kan komen? Leuk printje hoor als je aan het zonnen ben of iets dergelijks. Ik probeer te zeggen dat het zielig is voor de katten. Maar ik snap het zeker wel!!!!!!!
de haters (27-3-2014 om 07:01)
Wie is nu eigenlijk het probleem ? een huisdier dat niet beter weet dan dat die zijn natuurlijke behoefte doet, of de kattenhaters die het wel normaal vinden om alle katteneigenaren over 1 kam te scheren en alle katten de schuld geven van elke kattendrol ooit gevonden ? Ik heb wel zo een idee wie er helemaal niet spoort. zoek hulp, ga je laten behandelen of zo, je bent niet helemaal lebber in je hoofd namelijk.
robin (26-3-2014 om 16:34)
@ Beste Peter, Zeg jij dan eens iets zinnig? Of ons je adres dan kunnen we in de toekomst bij jou in de tuin de katten poep kwijt ! Wat voor een ander geen probleem is kan voor een ander wel een probleem zijn. En wat betreft de kinderbijslag ik heb geen kinderen dus wees gerust ik laat poep luier naast je handdoekje :) ps. En als je me naam niet weet zeg je maar U i.p.v. "hey" :) @ Dochter dat zijn nog eens wijze worden dat maakt een hoop duidelijk hoe de katten liefhebbers in de wereld staan. Even voor de "duidelijkheid" ik praat dieren leed zeker niet goed dat is onacceptabel flik straffen die lui.