Overlijden man Axel geen misdrijf

Toegevoegd: 04-04-2014, 09.36 uur

AXEL - De persoon die donderdagavond in Axel levenloos werd aangetroffen in een woning aan de Julianastraat is niet om het leven gekomen door een misdrijf. Dat heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Rond 20.10 uur kwam er een reanimatiemelding binnen bij de meldkamer. Diverse hulpdiensten gingen met spoed ter plaatse, maar het slachtoffer bleek al te zijn overleden. Na de melding was er voor de politie aanleiding om een onderzoek te starten.

De politie zette de omgeving af en de technische recherche is ter plaatse om sporenonderzoek te doen in de woning. Er zijn ook diverse getuigen gehoord. De dode man bleek een 43-jarige mannelijke bewoner te zijn. Uit het politieonderzoek is gebleken dat de man niet door een misdrijf is overleden, maar mogelijk door een combinatie van het gebruik van alcohol en drugs.

Rond 01.45 uur is het politieonderzoek bij de woning afgerond.

Zie ook:
- Onderzoek naar dode in woning Axel (04-04-2014)