Autobrand Buitenhovelaan Middelburg

Toegevoegd: 23-05-2014, 15.29 uur

MIDDELBURG - Op de Buitenhovelaan in de Middelburgse wijk Dauwendaele is vannacht een auto zwaar beschadigd geraakt als gevolg van brand.

Even voor twee uur 's nachts werd ontdekt dat de auto in brand stond. Leden van de vrijwillige brandweerpost aan de Torenweg rukten met spoed uit om de brand te bestrijden.

De auto brandde aan de voorzijde volledig uit. Het voertuig is total loss.

DWD (24-5-2014 om 13:51)
Idd @Jan Al de zoveelste auto maar tja tis DWD he asso wijk eerste klas..
jan (23-5-2014 om 23:24)
pfff de zoveelste auto op dezelfde plek waarneer gaan ze nou eens opzoek naar en piromaan