Zeer grote brand Cargill Sas van Gent

Toegevoegd: 01-06-2014, 05.11 uur - Update: 01-06-2014, 13.41 uur
Foto 13 van 20

Antonio (1-6-2014 om 16:46)
"Iemand" schreef over nieuwe regels. Ik heb ze niet EN ben gediplomeerd bestuurder van een voorrangs voertuig. Als het nodig is voer ik zowel licht en geluid. Of het nou leuk is of niet. Wel wordt er over gesproken, maar is nog geen wet dat alleen licht voldoende is.
brandweervrijwilliger (1-6-2014 om 14:03)
Sander (1-6-2014 om 12:49)
Ik snap alleen niet waarom ik twee keer een NL-alert voor Sas van Gent ook in Terneuzen ontvang...
Jos (1-6-2014 om 12:44)
Meneer Dieleman behoort waarschijnlijk tot die categorie mensen die overal last van heeft, geluid, zeehond Happie, scholeksters, bomen noem maar op. Ga lekker in de woestijn wonen of op een onbewoond eiland dan heb je nergens meer last van. Oh ja, als u last heeft van mensen die hun werk doen en daarbij geluid veroorzaken kunt u misschien oordopjes indoen zodat u rustig verder kunt slapen.
MJ (1-6-2014 om 11:54)
Meneer Dieleman, dan moeten jullie maar eens leren als inwoners om niet zo nieuwsgierig te zijn en ik denk niet dat u er iets mee te maken heeft hoe de voertuigbestuurders ze werk moeten doen.
vrouw van een vrijwilliger (1-6-2014 om 11:52)
Beste meneer Dieleman, heeft u er al eens aan gedacht dat de brandweer op vrijwillige basis 24 uur per dag / 7 dagen per week klaar staat om te assisteren waar nodig? En u maakt zich dan druk over het feit dat u wat sirenes hoort? Ik maak me meer druk over de mensen die misschien levensgevaarlijk gewond zijn, dat vind ik belangrijker dan uw nachtrust. Een beetje meer begrip is wel op zijn plaats!