Dodelijk verkeersongeluk N256 Zierikzee

Toegevoegd: 03-06-2014, 14.18 uur - Update: 03-06-2014, 22.33 uur
Foto 11 van 20

kees (3-6-2014 om 18:01)
Gezien de leeftijd van het slachtoffer ligt onwelwording voor de hand. Dit soort ongelukken zijn vrijwel niet te voorkomen. Maar de n256 begint wel een dodenweg te worden. Een aantal jaar geleden is het ook goed fout gegaan in de bocht. Nadien is die bocht verbreed.
Mimana (3-6-2014 om 16:57)
Beetje oneerlijk om het ongeval met de bus van vorig jaar erbij te halen. HV weet ook dat die keus van de auto eigenaar was en dus een zelfdoding. Deze man is 81 jaar en geloof niet dat het bewust is. Mss onwel geworden. Onzin dat het gebouw van Omoda er iets mee te maken zou hebben, heeft niks met het overzicht van de weg te maken, is alleen landschap aantasting.
mozes (3-6-2014 om 16:34)
een gebouw de schuld geven, ja dat is lachen. misschien leren autorijden, niet bezig zijn met andere dingen. laaghangende zon, medische oorzaak ja, maar een gebouw. ik wens de nabestaande sterkte. oja, rimpel, RIP is voldoende, in peace is dan al gezegd
Lau (3-6-2014 om 16:33)
@ W Ik ben er een aantal weken geleden voor het eerst langsgekomen en het leid inderdaad heel erg af, zeker als je het gebouw voor het eerst ziet gaan je ogen die kant op met eventueel alle nare gevolgen van dien dus je zou best wel eens een punt kunnen hebben
Tom (3-6-2014 om 16:29)
Sterkte aan alle nabestaanden en betrokkenen! Nummer 4 in 4 dagen in Zeeland...
Veiligheidsman (3-6-2014 om 16:26)
Wat een onzin om Omoda hier ook nog bij te betrekken. Het is een droevig ongeval dat op elke meter wegbedekking kan gebeuren. Een vangrail tussen beide rijstroken is het enige middel om dit soort ongevallen te beperken.