Slachtoffer ongeval A58 overleden

Toegevoegd: 18-08-2014, 19.15 uur
Door: Manfred Berrevoets

HEINKENSZAND - Het slachtoffer van het ernstige ongeval op de A58 vanmiddag is overleden. Dit heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

Het ongeval vond net voor de middag plaats ter hoogte van Heinkenszand. Bij het ongeval waren twee personenauto's en één vrachtwagen betrokken. De bestuurder van één van de auto's raakte van de weg en kwam in een sloot tot stilstand. Het slachtoffer is naar het ziekenhuis in Rotterdam gebracht waar hij later aan zijn verwondingen is overleden.

De bestuurder van de andere auto en de vrachtwagen kwamen met de schrik vrij.

Zie ook:
- A58 weer open na ernstig ongeval
- Zwaargewonde bij ernstig ongeval A58

P. (19-8-2014 om 14:22)
Sterkte voor de nabestaande.
Zeeuwse (18-8-2014 om 23:26)
Heel veel sterkte toegewenst voor familie van deze man.Ook de hulpverleners veel sterkte.Jullie hebben gedaan wat je konden doen.
Sandra (18-8-2014 om 21:09)
wat erg. Sterkte aan de nabestaanden.
Leon (18-8-2014 om 19:58)
Triest wat er weer gebeurt is in de eerste plaats sterkte voor de nabestaanden onverwachts en ongelooflijk . Niemand doet het er om ongelukken gebeuren , helaas, helaas. Ook alle betrokkenen heel veel sterkte het blijft je altijd bij.
Addie (18-8-2014 om 19:38)
Sterkte voor de nabestaanden.