Auto op zijkant bij ongeluk 's-Heerenhoek

Toegevoegd: 05-10-2014, 07.27 uur
Foto 10 van 10

bigbag (10-10-2014 om 12:49)
Joehoe die rotonde cq snelheid remmer is zeer goed verlicht hoor incl. reflecterende witte pijlen die de richting aangeven Maar als je ergens de weg niet kent en met duizend en 1 andere dingen in je auto bezig bent dan auto te rijden zit een ongeluk in een klein hoekje John & Wim dat ding staat er al een paar jaar hoor en wij zijn er erg blij mee hou nu de vouwen in mijn broek die hiervoor er uit werden gereden op deze dijk
Annemieke (9-10-2014 om 17:12)
Nou bestuurder heel goed te begrijpen hoor,vorig jaar reed ik per abuis de tunnel door,terwijl ik op s heerenhoek moest zijn.....via de havens en oeps zo zat ik op de verkeerde weg. Tis idd als het donker is en er is een omleiding ga je zo de mist in.
bewoner (7-10-2014 om 08:27)
Verderop zit een bedrijf, en die rijden altijd met associale grote sneleheden op deze rotonde. Volgens mij doen ze wedstrijdje wie er eerst op de zaak is. Ik hoop dat ze dit lezen, en eens gaan nadenken wat de gevolgen kunnen zijn!!
wim (7-10-2014 om 06:41)
Het is een gevaarlijke rotonde met een kleine middellijn en een steile holle binnen kant ik had begrepen bij aanleg dat dit een tijdelijke proef zou zijn maar helaas is er nog steeds
John (6-10-2014 om 09:22)
Lijkt me niet echt een rotonde , maar eerder een obstakel op de weg. Een boete voor degene die dit ding geplaatst heeft . . . . ? :-)