Zwaargewonde bij ongeval 's-Heerenhoek

Toegevoegd: 18-01-2015, 06.22 uur - Update: 18-01-2015, 14.01 uur
Door: Manfred Berrevoets

'S-HEERENHOEK - Bij een eenzijdig verkeersongeval op de 's-Heerenhoeksedijk in 's-Heerenhoek is zondagmorgen een 34-jarige man uit Borssele zwaargewond geraakt.

Rond 03.40 uur reed de bestuurder van de personenauto tegen een ijzeren rotonde aan de rand van het dorp. De auto kwam vervolgens op zijn kop tot stilstand. Het slachtoffer is lange tijd gereanimeerd en vervolgens per ambulance naar het ziekenhuis in Rotterdam gebracht. Een gealarmeerde traumahelikopter verleende assistentie.

De politie heeft ter plaatse een sporenonderzoek gedaan waarna de auto is geborgen. De weg was tot 06.00 uur afgesloten.

bekende (22-1-2015 om 18:46)
Helaas is de bestuurder overleden... gecondoleerd en heel veel sterkte voor de nabestaanden. en voor de mensen met vooroordelen, pas maar op dat niet t zelfde met je gebeurt! je kan niet oordelen als je er niet bij bent geweest! Misselijk makende mensen zijn jullie bah bah Tot t je eigen zoon of vader is!!!
Collega (22-1-2015 om 16:46)
Sterkte aan de familie!, hij is overleden.
bekende van slachtoffer (22-1-2015 om 15:26)
Wat zijn jullie een eikels zeg, deze man ligt in het ziekenhuis en wordt in coma gehouden! Der is nog maar een hele kleine kans dat hij eruit komt, en dan lees je dit?! Waar zit jullie verstand zeg! heb een beetje respect als het een bekende van jullie was geweest had je wel anders gepiept! Ik wens de familie en de mensen die dichtbij deze jongen staan heel veel sterkte! En vooral ze jonge zoontje die er heel veel moeite mee heeft!
Jan (22-1-2015 om 08:06)
Het is erg voor de familie en sterkte
niet Zeeuwse (21-1-2015 om 22:53)
Het is ontzettend erg voor de familie en al die lelijke discussies over hoe hard hij reed of wat dan ook vind ik schandalig en respectloos....schaam jullie diep!!! Deze jongeman overleeft het misschien niet eens, dus waarom zou je met vingers gaan wijzen??? Als deze rotonde zo gevaarlijk is, waarom wordt dit dan niet veranderd??? Er zijn genoeg minder gevaarlijke manieren om iemand te laten afremmen!!!! Ik heb begrepen dat de familie naar het ziekenhuis geroepen is, dus kunnen we niet met ons allemaal bidden zodat hij het alsnog haalt?! Groetjes Anja.
Piet (21-1-2015 om 18:41)
Hoop dat die man het redt!! Ik kom "van den overkant" en rijd regelmatig S'Heerenhoek binnen langs daar en heb me al vanaf de eerste keer dat ik die rotonde ooit zag afgevraagd welke eikel dit uitgevonden heeft en daar geplaatst heeft. Heel snel opruimen dat afgrijselijke ding.....t'is enkel maar toeveogen van een gevaarlijk object op de rijbaan. Of de/een wethouder moet er eens opknallen....dan is ie de volgende dag weg.