Man ernstig gewond in bos Oostkapelle

Toegevoegd: 29-01-2015, 14.02 uur - Update: 04-02-2015, 08.57 uur

OOSTKAPELLE - In het bosgebied bij kasteel Westhove in Oostkapelle is donderdagochtend iemand ernstig gewond geraakt.

Het slachtoffer, een 67-jarige inwoner van Oostkapelle, kwam rond 10.15 uur ongelukkig ten val met zijn mountainbike. Volgens een woordvoerder van de politie Zeeland-West-Brabant gebeurde dat in de buurt van de Duinvlietseweg en nadat hij een paaltje had geraakt.

Het slachtoffer bleek er ernstig aan toe en twee ambulanceteams en een traumateam schoten hem te hulp. De man is uiteindelijk met de helikopter overgebracht naar een ziekenhuis. Over zijn huidige toestand is niets bekend.

Over dit onderwerp is een recenter artikel verschenen:
- Fietser (67) Oostkapelle overleden (04-02-2015)

Janspommerans (3-2-2015 om 07:51)
Hoe gaat het inmiddels met deze meneer? Ik hoop dat het hem goed gaat!!
bert (1-2-2015 om 18:54)
Klaas (1-2-2015 om 10:22)
Allereerst wil ik de familie van harte sterkte toewensen en condoleren dit grote verdriet, nu hij alsnog is overleden. Heilige de Heere deze ernstige roepstem aan ons aller hart. De ene zondag nog in de kerk, de andere zondag eeuwigheid... Verder wil ik er op wijzen dat er wél een paaltje was, wat daar stond of lag (zo'n rood-wit paaltje), waar hij tegenaan is gekomen. Dus Maria, praat zelf a.u.b. geen onzinnige berichten, want ik weet het uit zo'n betrouwbare, dat het gewoon waar is! Verder zegt ook de politie dat het zo gebeurd is..., dus waarom zouden we onderzoek van de politie in twijfel trekken?
Zeeuws Boerinnetje (30-1-2015 om 19:02)
@Pietertje: wat een lompe reactie zet jij neer zeg, als je niks beters weet te zeggen, hou dan je mond! Jij bent altijd braaf zeker, doet nóóit iets wat niet mag! Wat kan ik me aan zulke reacties ergeren, respect én gevoelloos,...!
maria (30-1-2015 om 16:33)
Leendert van de Ven (30-1-2015 om 10:04)