Fietser (67) Oostkapelle overleden

Toegevoegd: 04-02-2015, 08.54 uur - Update: 05-02-2015, 10.00 uur
Het slachtoffer overleed later in het ziekenhuis.
© Foto: Roland de Jong / Provicom

OOSTKAPELLE - De 67-jarige fietser die afgelopen donderdagochtend in zijn woonplaats Oostkapelle ongelukkig ten val kwam is alsnog aan zijn verwondingen overleden.

Het slachtoffer kwam rond 10.15 uur ongelukkig ten val met zijn mountainbike. Dat gebeurde in de buurt van de Duinvlietseweg nadat hij een paaltje had geraakt. Het slachtoffer bleek er ernstig aan toe en twee ambulanceteams en een traumateam schoten hem te hulp. De man is uiteindelijk met de helikopter overgebracht naar een ziekenhuis.

Het slachtoffer is zaterdag alsnog aan zijn verwondingen bezweken.

Zie ook:
- Man ernstig gewond in bos Oostkapelle (29-01-2015)

Louis Minderhoud (13-10-2022 om 21:59)
Van V brakes naar schijfrem is een aardige overstap. Het wordt al bijna 8 jaar , je kleinzonen hebben je hobby overgenomen en de Manteling is nog ieder seizoen prachtig. Inmiddels ligt er een kassei op je graf, want jij was een echte Zeeuw en so ard as eenen steen.
bert (5-2-2015 om 10:43)
@klaas wat een rare opmerking geeft u naar maria toe?zij heeft het ook maar gehoord hoor! en waar maak jij je druk over?denk meer aan meneer die zo vreselijk verongelukt is en zijn familie...en wat heeft god hier mee te maken??? en dat u s,zondags in de kerk zat met meneer???heeft totaal niets met dit vreselijke ongeval te maken....en meneer liep op zondag ook net zo goed zijn rondje hoor!!! met de groep
Joey (4-2-2015 om 20:52)
inderdaad Bert, helemaal gelijk.. veel sterkte gewenst aan de nabestaanden
pangx (4-2-2015 om 16:36)
Dat gebeurde in de buurt van de Duinvlietseweg nadat hij een paaltje had geraakt. Haal die paaltjes weg!! Wat voor een nut hebben die nou eigenlijk!! Die dingen zijn gemaakt om de mens te verwonden. We weten van onzelf wel welke rijrichting en pad we moeten volgen!! Daarbij komt nog dat die dingen s,avonds helemaal niet zichtbaar zijn!!! Levensgevaarlijk blijkt maar weer!!
ad (4-2-2015 om 16:32)
2 woorden zeggen genoeg: VEEL STERKTE...
bert kaiser (4-2-2015 om 11:16)
dan ben je op die leeftijd zo gezond bezig, en dan overkomt je dit. veel sterkte voor de nabestaanden