Man dood na val uit boom Oostkapelle

Toegevoegd: 17-02-2015, 15.59 uur - Update: 17-02-2015, 17.15 uur

OOSTKAPELLE - De Rotterdamse traumahelikopter is dinsdagmiddag ingezet vanwege een reanimatie op een terrein aan de Domburgseweg in Oostkapelle. Het slachtoffer is overleden.

Volgens de politie kwam de melding om 15.20 uur binnen. Naast het traumateam schoten ook twee ambulanceteams en een rapid responder te hulp. De helikopter landde omstreeks 15.45 uur op het erf. Het traumateam is rond 16.10 uur weer vertrokken. Het slachtoffer is ter plaatse overleden.

Volgens de politie is de man uit een boom gevallen. Wat er precies is gebeurd is nog niet bekend. De technische recherche is daarom rond 17.00 uur ter plaatse een onderzoek gestart. De identiteit van het slachtoffer is nog niet bekend.

Kees (18-2-2015 om 09:34)
Wat die man in die boom deed? Wat dacht je van snoeien?
Klaas (18-2-2015 om 00:45)
Als 1ste: alle betrokkenen wil ik Gods kracht en sterkte toewensen. Dat de HEERE, Die geen rekenschap geeft van Zijn daden, deze -in dit gebied van Oostkapelle opnieuw- ernstige roepstem mocht heiligen aan ons aller hart. Als 2de: @'t is vreselijk': misschien ging hij de boom snoeien of was er een kat in de boom geklommen en wilde hij die proberen naar beneden te lokken? En als 3de: ik vind het erg vreemd en ongeloofwaardig dat de identiteit van het slachtoffer -nog steeds- niet bekend is!!! Het is gebeurd op een particulier terrein, dus ik neem aan dat, als het slachtoffer niet de eigenaar van dit terrein was, de eigenaar -of omstander(s)!- zelf toch wel wist wie er op zijn terrein in een boom klom? Hoe kan er dan nog niets bekend zijn?
Jose (17-2-2015 om 23:36)
Beste t is vreselijk..Wat denk je? Waarom zitten/ staan mensen op hoogte? Misschien om hun werk uit te voeren. Misschien een klusje aan huis of tuin. Gelukkig gat het meestal goed en soms niet. Waarom nemen mensen deel aan het verkeer? Daar weleens over nagedacht? Ik wens de nabestaanden veel sterkte
Anneke (17-2-2015 om 21:54)
@ t is vreselijk: wat denk je van snoeien?!
t is vreselijk.. (17-2-2015 om 18:17)
Tja, vreselijk natuurlijk, maar.... wat deed die man in vredesnaam in die boom??