Lid motorclub heeft valse kentekenplaat

Toegevoegd: 11-03-2015, 21.35 uur - Update: 12-03-2015, 10.34 uur
Door: Manfred Berrevoets

GOES - De politie heeft dinsdagmiddag de motor van een lid van de motorclub No Surrender in beslag genomen. Zijn motor had een valse kentekenplaat.

De politie zag de 36-jarige man uit Axel rond 15.30 uur in Goes naast een motorfiets staan. Hij vertelde dat hij motorpech had, maar bij controle bleek dat de kentekenplaat niet bij deze motor hoorde, maar bij een andere motor die op zijn naam staat. Ook bleek dat de motor niet verzekerd was en had de bestuurder geen rijbewijs bij zich.

Toen de agenten de man verder controleerde, bleek dat hij nog een boete had openstaan van ruim tweeduizend euro. Na overleg met de officier van justitie werd besloten de motor in beslag te nemen. De man werd voor de afhandeling meegenomen naar het politiebureau in Goes. Tegen hem wordt proces-verbaal opgemaakt.

Cerebrus (13-3-2015 om 11:08)
Echt ongelooflijk dat sommige mensen hier goedpraten dat zo'n figuur met valse kentekenplaten rijdt.
ad (12-3-2015 om 14:33)
jan dit is gewoon lulkoek als er iemand verhaal haalt dan is het het openbaar ministerie we leven wel in een rechtstaat en verhaal halen daar zijn gepaste maatregelen tegen te nemen desnoods ME
jan (12-3-2015 om 12:42)
Ik vind het gevaarlijk dat ze dit hebben gedaan , binnenkort komt de motorclub naar goes en dan heb je echt problemen als ze met honderden verhaal komen halen, daar kun je op wachten
Palus (12-3-2015 om 12:10)
@ Marleen: Dat geld hebben ze dringend nog ze waren een bonnetje kwijt en dat heeft 50.000€ gekost om dat terug te vinden. Wij gewoon burgers moeten dan weer voor betalen
ad (12-3-2015 om 11:32)
een kenteken is gekoppeld aan een chassisnummer en marleen ook een motorrijder moet zich aan de wet houden hij zal je kind maar aanrijden onverzekerd
lezer (12-3-2015 om 10:57)
Hey Marleen, denk je er ook zo over als je kind wordt aangereden door een smeerlap zonder verzekering? Ownee, dan had de politie eerder moeten ingrijpen natuurlijk. Hypocriet hoor!