Brandstichting chalet Noordwelle opgelost

Toegevoegd: 23-04-2015, 17.17 uur

NOORDWELLE - Met de aanhouding afgelopen maandag van een 19-jarige verdachte is de brandstichting in een chalet aan de Helleweg opgelost.

De brand woedde op 9 januari.  De melding van de brand kwam rond 19.10 uur binnen bij de brandweer. Die rukte vervolgens met spoed uit met twee tankautospuiten en een watertankwagen. De brandweer wist te voorkomen dat de brand oversloeg naar naastgelegen chalets. Door de brand raakte een gasleiding beschadigd.

Al eerder zijn in deze zaak drie verdachten aangehouden. Verder onderzoek van de recherche leidde vervolgens naar de 19-jarige man uit Schiedam. Alle verdachten zitten nog vast. ZIj zullen zich vermoedelijk te zijner tijd voor de rechter moeten verantwoorden.

Zie ook:
Chalet verwoest door uitslaande brand   (09-01-2015)

jan (24-4-2015 om 06:59)
Zeker allemaal een te kort aan goede opvoeding gehad ? Per ongeluk op het slechte pas gekomen. Wellicht een taakstrafje ? Laten voelen dat zulke zaken in een fatsoenlijk land niet thuis horen en dus alle kosten en schade verhalen.