Meisje gereanimeerd na ongeluk N286

Toegevoegd: 28-05-2015, 09.36 uur - Update: 28-05-2015, 20.22 uur

SCHERPENISSE - In Scherpenisse op Tholen is donderdagochtend een meisje zeer ernstig gewond geraakt bij een verkeersongeval.

Het kind stak rond 07.50 uur op de fiets de Poortvlietsedijk (N286) tussen Scherpenisse en Poortvliet over. Daar werd ze aangereden door een personenauto die richting Poortvliet reed. Het meisje moest worden gereanimeerd en is uiteindelijk met de traumahelikopter overgebracht naar het ziekenhuis. Er kwamen ook twee ambulanceteams en twee brandweerwagens ter plekke.

Het ongeluk gebeurde vermoedelijk doordat het meisje geen voorrang verleende aan de automobilist(e). De auto reed namelijk op een voorrangsweg. De fietsoversteekplaats was voorzien van haaientanden. De politie doet ter plekke onderzoek om de toedracht definitief vast te stellen.

Vanwege het ongeluk en het onderzoek is de weg momenteel nog afgesloten voor het verkeer.

Over dit onderwerp is een recenter artikel verschenen:
- Meisje (16) overleden na ongeluk N286

ina (28-5-2015 om 19:55)
triest!! lees net dat dit meisje ,helaas is overleden. vreselijk!!! voor alle partijen! zo'n jong meisje, aan het begin van haar leven, waarschijnlijk net examens achter de rug dit had nooit mogen kunnen gebeuren, in en in triest !! heel veel sterkte voor de familie en ook voor de automobilist/e !! mensen wees aub voorzichtig in het verkeer, iedereen is altijd onderweg kijk goed uit en wees tolerant!!
oosterlander (28-5-2015 om 19:29)
Wat een vervelende reacties staan er tussen zeg.Ik heb zojuist vernomen dat ze overleden is dus stop alstublieft met die rare opmerkingen. Ik wens de familie en zeker ook de chauffeur heel veel sterkte.
C (28-5-2015 om 19:29)
Helaas is het meisje vanavond overleden. Heel veel sterkte toegewenst aan de familie.
Marloes Eijsackers (28-5-2015 om 19:20)
Een ongeluk is precies dat, een ongeluk. Niemand heeft hier om gevraagd, dat meisje niet, de chauffeur (m/v) niet, hun families en vrienden niet. Zelf ben ik ook bij zoiets betrokken geweest en heb ik van de chauffeur zelf na maanden gehoord hoe het voor hem is geweest, hoe hij is behandeld, ik heb de tranen over de wangen van zijn vrouw gezien. Niemand wil dit, niemand. Ook hier weer alle bewondering en respect voor de hulpdiensten, mede dankzij jullie maakt ze een kans. Alle succes en sterkte voor alle betrokkenen. Meisje, ik hoop uit de grond van mijn hart dat het goed komt met je, geef niet op, vanuit Hulst wordt er heel hard voor je geduimd.
onbekend (28-5-2015 om 19:00)
Het meisje is inmiddels overleden, laten we dan vooral meeleven met de nabestaanden, en niet allerlei kritiek spuien. Alle nabestaanden van harte sterkte gewenst met dit grote verlies
ano (28-5-2015 om 18:49)
STOP hiermee, inmiddels is ze overleden......Sterkte voor de nabestaanden!