Meisje gereanimeerd na ongeluk N286

Toegevoegd: 28-05-2015, 09.36 uur - Update: 28-05-2015, 20.22 uur

SCHERPENISSE - In Scherpenisse op Tholen is donderdagochtend een meisje zeer ernstig gewond geraakt bij een verkeersongeval.

Het kind stak rond 07.50 uur op de fiets de Poortvlietsedijk (N286) tussen Scherpenisse en Poortvliet over. Daar werd ze aangereden door een personenauto die richting Poortvliet reed. Het meisje moest worden gereanimeerd en is uiteindelijk met de traumahelikopter overgebracht naar het ziekenhuis. Er kwamen ook twee ambulanceteams en twee brandweerwagens ter plekke.

Het ongeluk gebeurde vermoedelijk doordat het meisje geen voorrang verleende aan de automobilist(e). De auto reed namelijk op een voorrangsweg. De fietsoversteekplaats was voorzien van haaientanden. De politie doet ter plekke onderzoek om de toedracht definitief vast te stellen.

Vanwege het ongeluk en het onderzoek is de weg momenteel nog afgesloten voor het verkeer.

Over dit onderwerp is een recenter artikel verschenen:
- Meisje (16) overleden na ongeluk N286

scherpenisse (29-5-2015 om 20:10)
heel erg voor dat meisje, ook veel sterkte voor de ouders
kanaalmeisje (29-5-2015 om 13:05)
Heel veel sterkte toegewenst voor de familie en de bestuurder van de auto. Dit is een groot drama voor een ieder die hier bij betrokken is en zeer zeker de ouders!
Pietie (29-5-2015 om 09:44)
Tjonge...... je zal de boodschap thuiskrijgen!!! We wensen de familie, maar zeker ook de bestuurder van de auto, veel sterkte toe!!!
AB (28-5-2015 om 22:26)
Wat een vreselijk ongeval.Heel veel sterkte aan de ouders en familie van het meisje. Ook de bestuurder van de auto veel sterkte toegewenst,,heel erg dat je dit als automobilist overkomt.
marco (28-5-2015 om 21:43)
Wat een verschrikkelijk bericht weer. Gecondoleerd voor de nabestaanden en sterkte voor de automobilist. ... mensen heb respect voor elkaar met al die discussies. Leg het allemaal op het gemeentehuis waar ze miljoenen in steken en niet in de gevaarlijke punten op de thoolse wegen waar zulke ernstige ongelukken gebeuren.
CEJ Hoekman (28-5-2015 om 20:12)
Stop svp met deze discussie. Het arme kind is vanmiddag overleden.